dissabte, de març 19, 2016

El meu llibre, "Retrats d'un univers sorprenent", ja és una realitat!

Doncs tot va començar sent un projecte, fa uns dos anys. L’escrivia amb passió, tot i que no sabia ben bé què en faria quan l’acabés. Un llibre em semblava un instrument excel·lent per a la divulgació. A més, m’ho vaig agafar com un projecte personal, d’aquells projectes que un es marca i que no descansa fins veure’l acabat.

Com sempre passa en el meu cas, la família i amics em van animar en tot moment a tirar endavant amb aquest projecte. Així que vaig buscar editor, i va començar la segona part de l'assumpte, totalment desconeguda per mi. La part en la que un escrit acaba convertint-se en un llibre físic. En un llibre, diguem-ne, oficial.

I aquí el tenim. Edició en català, i en castellà.

El llibre està adreçat a tots els públics, i amb ell pretenc despertar en el lector l’interès pel cosmos, així com alimentar la seva imaginació quan miri dalt el cel en mig d’una nit fosca i estrellada.

Per a que us pugueu fer una idea del contingut, l’índex del llibre és el següent:

1. Introducció
2. Un cel ordenat i la caiguda d’un mur
3. Capturant missatges del passat
4. A la llum de les estrelles
5. Fotografiant el naixement i la mor del Sol
6. La increïble història d’una gota d’hemoglobina
7. Galàxies, ciutats d’un univers immens
8. Un espai buit i desconegut
9. El moment en què tot va començar
10. Hi ha algú més allà fora?
11. Epíleg

Les dades bibliogràfiques del llibre són les següents:

·         Edició en català:
Retrats d’un univers sorprenent
Joan Anton Català Amigó
ISBN 978-84-945114-1-7
Segell editorial Émepe

·         Edició en castellà:
Retratos de un universo sorprendente
Joan Anton Català Amigó
ISBN 978-84-944842-7-8
Segell editorial Émepe

Amb aquestes dades, podeu encarregar el llibre a qualsevol llibreria.




Em fa molta il·lusió comentar-vos les llibreries de la ciutat on visc, i de la ciutat on vaig néixer, que ja disposen d’exemplars:

·         * A Sant Cugat, la llibreria Alexandria (www.alexandriallibres.com), al carrer Villà 10
·         * A Tarragona, la llibreria La Capona (http://www.llibrerialacapona.cat/es/), al carrer Gasòmetre, 41-43


També el podeu encarregar directament mitjançant aquest blog, en la secció que apareix a la part superior dreta.

Espero que us agradi!

2 comentarios:

albert Capell Brugués ha dit...

Encara no el tinc a les mans, però ben segur qué és un llibre per llegir i tenir. Felicitats!

Judith ha dit...

Seguro que será d'aquells que comences i no pots de deixar fins acabar... ja tinc ganes de tenir-lo! Una abracada, Judith

Publica un comentari a l'entrada

Categories

Estels i Planetes

TOP