dimarts, de maig 27, 2014

Xerrada "Retrats d'un univers sorprenent" el dia 5 a ASTER. Voleu venir?

El proper dia 5 de juny, a les 19 hores, i a la seu d'ASTER a Barcelona, repetiré la xerrada que vaig donar el mes d'abril, titulada "Retrats d'un univers sorprenent".

En aquesta xerrada utilitzo unes poques fotografies inspiradores, fetes des de Falset, per a navegar per alguns dels conceptes més interessants de l'astronomia, astrofísica i cosmologia: planetes en altres sistemes solars, l'expansió de l'univers, cóm som creats dins les estrelles, els forats negres, ...



Com l'altra vegada, molt amablement ASTER facilita l'accés a la xerrada a tothom qui vulgui venir, malgrat no en sigui soci, i sempre que l'aforament ho permeti. En aquest sentit, us demanaria que, si penseu venir i no sou socis, m'envieu un email a estelsiplanetes@gmail.com. 

Ja sabeu que m'agrada molt això de la divulgació, i que cada cop  m'hi sento més involucrat, ja sigui en conferències i col·loquis, com en observacions pràctiques. Haig de dir que en la xerrada del mes d'abril vaig tenir la fortuna de comptar amb una audiència nombrosa i molt participativa. No cal  que us digui que em sento afalagat davant la petició d'ASTER de repetir-la per a poder obrir-la a més gent.


Està dins dels meus plans a mig termini, si tot va bé, el poder acabar el projecte del meu primer llibre, que justament seguirà la línia argumental de la conferència.

Gràcies a tots!

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Categories

Estels i Planetes

TOP