dimecres, d’abril 16, 2014

A 8TV parlant de "Les 4 Llunes de Sang"

Ahir, i representant a l’Agrupació Astronòmica de Barcelona, ASTER, de la qual en soc soci, vaig ser convidat a xerrar al programa 8TV Migdia. La temàtica era la recent eclipsi de Lluna, la coincidència de 4 eclipsis totals de Lluna seguits, i el famós titular “llunes de sang”, fent referència al color vermellós que el nostre satèl·lit pren durant l’eclipsi.

Aquesta va ser una experiència totalment nova per mi, que em va agafar per sorpresa unes hores abans.

El primer de tot, agrair a 8tv i al programa Migdia la seva invitació, així com l’atenció i el tracte dispensat abans, durant i després de l’entrevista. Agrair també a ASTER la confiança. Em va honorar molt poder representar l’Agrupació.

Us deixo el tall de la intervenció.


Valoro molt positivament tot allò que apropi, ni que sigui per uns pocs minuts, el cel al públic. De divulgació científica, a l’abast de tothom, no en sobra precisament. Així que benvingudes aquestes iniciatives, i felicitats a 8tv Migdia i a ASTER.

M’estalviaré entrar en detall en l’autocrítica, que em guardo per a la meva reflexió i millora. Només us diré que forces nervis en els minuts previs, que volia haver dit més coses, i que ho vaig fer molt a gust i que m’hi vaig esforçar. El resultat, en tot cas, reflecteix les limitacions de qui us escriu.

La reflexió final és que em sento molt afortunat de poder seguir fent divulgació d’un àmbit tan apassionant i inspirador com l’astronomia.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Categories

Estels i Planetes

TOP